10è aniversari Camp d’Aprenentatge Pau Casals | Dóna la nota

Dóna-la-nota-mitjà

Des del CdA Pau Casals estem duent a terme un projecte on ens agradaria que participéssiu tots els centres educatius de Catalunya que creieu que la música és un element importantíssim i bàsic per a l’educació dels  nostres alumnes.

La nostra intenció és explicar novament al món, que estimem la música, que és indispensable pel nostre dia a dia, que ens acompanya en molts moments importants de la vida i volem que continuï sent indispensable en l’educació dels nostres infants.

Què us proposem

Canteu amb tots els vostres alumnes la cançó “Pluja de Sons” composta per a l’ocasió, simultàniament amb la resta d’escoles i instituts de tot Catalunya.

Ompliu de música i dansa els vostres patis, aules, carrers, places … el proper dia 10 de juny de 2016  a les 11 del matí.

Article complet aquí.