FORMACIONS TERRITORIALS #sub-cdd-sessió 3 #sub-cdd-sessió 4

El nostre seminari territorial corresponent a la subxarxa de competència digital docent, torna a trobar-se aquesta setmana per treballar sobre els EVA dels centres , el paper que juguen i les oportunitats que ens donen. Aixímateix la propera setmana, tot just abans de disfrutar d’unes ben merescudes vacances, es reuniran per reflexionar al voltant de l’àrea 4 : Avaluació i Feedback.

Vam conèixer el document en castellà,  i que en breu estarà disponible en català, amb les línies que conforma el Marc de la competència digital docent. Veurem com clicant a la roseta, podrem accedir a la informació de l’àrea que ens interessi facilitant-nos així la seva consulta .

Després de la sessió de dijous 24 , en què se’ns van presentar les bases del feedback. A la nostra trobada coordinada per la Neus Sánchez , analitzarem temes com un tridimensional feedback:inici, durant i final ; donant la possibilitat a l’alumne a fer alguna cosa per millorar el seu treball a partir del feedback.  Un feedback que no només vindrà des del professorat, unidireccionalment ,  un feedback al que li hem de donar el valor i el lloc que té i que en ocasions no fem perquè en fem massa activitats . No seria millor alfabetitzar els estudiants en el feedback ? Al moodle del curs en trobarem aquestes i d’altres qüestions que de ben segur ens ajudaran a veure com hem d’entendre el feedback , a les nostres aules i al nostre alumnat, transformant i milllorant  així , el procés d’ensenyament aprenentatge.