L’Institut Coster celebra el seu desè aniversari

mosaic-huma-pels-10-anys-de-linstitut-coster-de-la-torre

L’Institut Coster de la Torre de la Bisbal del Penedès celebrarà el pròxim 17 de juny a les 21.00 hores un sopar que comptarà amb alumnes, professors, pares i mares que han passat pel centre al llarg dels seus 10 anys d’existència. Serà l’acte que posarà punt final als esdeveniments de celebració d’aquesta efemèride. L’institut va obrir les portes el curs 2005-2006 i, fins al moment, més de 1.000 alumnes ja hi han cursat els seus estudis.

Per celebrar-ho, al llarg d’aquest any acadèmic, s’han realitzat diferents actes commemoratius amb el suport de tota la comunitat educativa. Entre d’altres, destaquen la realització d’una instantània a partir d’un mosaic humà gegant, la gravació d’un lipdub amb tots els alumnes, una mostra fotogràfica, un concurs de luthiers (d’artesans, en aquest cas alumnes, que construeixen, restauren i reparen instruments) i un mural commemoratiu exposat al pati.

L’acte final serà un sopar amb festa posterior al mateix Institut el pròxim 17 de juny. Les entrades, a un preu de 12 euros, es poden adquirir al mateix centre o a través de les institucions que hi col·laboren, que són l’AMPA, l’Ajuntament de la Bisbal del Penedès o la Casa de Cultura de Llorenç del Penedès.

Font