Intercanvi amb alumnes de la Catalunya Nord

Coster de la Torre

Durant els dies 28, 29, 30 de novembre i 1 i 2 de desembre, alumnes de 3r del nostre centre que cursen francès com a llengua estrangera van acollir 15 alumnes francesos provinents dels instituts Rosa Luxemburg de Canet en Rousillon i Jean Mermoz de Saint Laurent de la Salanque, dues poblacions properes a Perpinyà.

Les activitats de l’intercanvi, a part de l’estada a les famílies, són visites a centres d’interès culturals propers i estada d’un dia a l’institut per conèixer el funcionament escolar del país d’acollida.

La segona part d’aquest intercanvi tindrà lloc al mes de març quan els nostres alumnes viatjaran a França. Seran acollits per alumnes de la Catalunya Nord que estudien el català.

Més informació a Institut Coster de la Torre