Alumnes de 3r i 4t d’ESO gaudeixen del teatre amb l’obra Scaramouche

La Talaia
El 23 de novembre passat, el departament de Llengua i Literatura Catalanes va portar els alumnes de 3r i 4t d’ESO a gaudir d’un espectacle de primeríssima línia al teatre Victòria de Barcelona: Scaramouche.

Revolució francesa, sota l’aixopluc d’un heroi emmascarat, defensor de la justícia, i d’un poble revoltat davant d’una noblesa autoritària i injusta. Tot ben amanit amb unes cançons memorables, decorats, atrezzo i posada en escena espectaculars, i bastit amb moments que ens tranporten a les pel.lícules de capa i espasa d’una altra època.

Més informació a Institut La Talaia