La Ronda de Llibres avança i ja tenim definida la final!

Avui, dijous 20 de maig, s’ha jugat la segona semifinal on participava l’alumnat de l’Escola Nova de Cervelló i de l’Escola L’Oreig de Pallejà.

La Ronda d’avui ha estat, un cop més, molt igualada, i l’alumnat ha demostrat amplament el coneixement dels llibres que han llegit aquest any, responent correctament a la majoria de les preguntes plantejades.

L’alumnat de 4t de l’Escola Nova de Cervelló amb el diploma de participants

Finalment serà l’Escola L’Oreig la que passarà a la final, ja que han respost correctament a 7 de les 8 preguntes, per les 6 que han encertat els i les alumnes de l’Escola Nova. Ha estat una eliminatòria molt igualada on els dos centres han demostrat conèixer abastament cadascuna de les històries que en els llibres es presenten.

Com a anècdota, la celebració ha estat mesurada, atès que l’alumnat de l’ESO de L’Oreig estava realitzant l’examen del First Certificate.

L’alumnat de L’Oreig atents a l’eliminatòria

Finalment la gran final de la Ronda de Llibres 2021 serà el proper dimarts 25 de maig a les 11.30, i comptarà amb la participació de l’Escola Sant Jordi de Sant Vicenç dels Horts i l’Escola L’Oreig de Pallejà.

Podeu seguir l’evolució de la ronda fent clic aquí.