Eines i recursos, digitals i analògiques, per generar històries amb els nostres alumnes

Ahir dijous 20 de maig, emmarcada en la formació per àmbits organitzada, conjuntament pels Serveis Territorials del Baix Llobregat i els centres de recursos pedagògics, vam poder gaudir de la conferència Eines i recursos, digitals i analògiques, per crear i generar històries amb els nostres alumnes, a càrrec de l’Òscar de Paula (@Odepaula80) i amb la col·laboració de dos docents més, el Sergi Sànchez (@sergis78) i el David Díaz (@AnchovyTime).

Als comentaris de YouTube podeu trobar els diferents recursos que van anar compartint al xat, així com la presentació de la jornada i el Taller “Expressa’t amb Flipgrid” que va fer l’Òscar amb nosaltres al mes d’octubre.

També podeu trobar-ho en aquest PDF que adjuntem a continuació.

Si no vau poder assistir-hi no dubteu en mirar el vídeo adjunt! Val molt la pena!