Ja tenim primer centre finalista de la Ronda de Llibres

Avui hem pogut gaudir de la primera semifinal entre l’Escola Jacint Verdaguer de Pallejà i l’Escola Sant Jordi de Sant Vicenç dels Horts. Els centres ho han fet molt bé i han arribat molt igualats a les darreres preguntes dels llibres.

Els i les alumnes del Jacint Verdaguer de Pallejà amb el diploma de participants.

El respecte i el joc net han estat presents al llarg de tota la competició d’avui, i finalment aquesta s’ha decantat per un ajustat 6 a 7 (han encertat gairebé totes les preguntes!) a favor de l’Escola Sant Jordi.

L’alumnat del Sant Jordi participant a una de les rondes.

Demà 20 de maig sabrem qui serà l’altre finalista, que sortirà de l’eliminatòria entre l’Escola Nova de Cervelló i L’Oreig de Pallejà.