La Lídia i l’Eva de l’Escola el Bosc de la Pabordia ens proposen la participació #mestresconfinats #joemquedoacasa

A l’Escola el Bosc de la Pabordia volem que els nostres alumnes siguin els promotors, els actors principals, els activadors del seu propi aprenentatge. Per aquest motiu proporcionem diferents entorns que potenciïn activitats de la vida i per la vida.
Volem que els entorns facilitin el treball cooperatiu, el treball amb els altres, que promoguin l’experimentació, el descobriment, el plantejament d’hipòtesis i la comprovació d’aquestes.

Just  dues mestres d’aquesta, escola la Lídia i l’Eva,  ha sorgit la iniciativa de Docents confinats. A Docents Confinats hi trobareu senzilles propostes, especialment adreçades a alumnes de l’Educació primària, que poden ajudar a les famílies i a la seva mainada a aprendre en ple confinament.

Tot seguit uns deixem els vídeos que han produït fins ara i, des del seu compte de Twitter us podreu anar posant al dia amb noves produccions. El canal de Youtube el trobareu clicant aquí (des d’on també us hi podreu subscriure)

Per cert:

Una pabordia és una administració depenent d’una catedral o d’un monestir que s’encarregava d’administrar un grup de béns i propietats.

A les catedrals es van crear pabordies al segle XII. Sovint eren dotze i tenien el nom de cadascun dels mesos de l’any. Cada paborde cobrava les rendes dels béns que li eren assignats i tenia l’obligació de mantenir els canonges durant el mes que li corresponia