Inici Tallers d’estudi assistit, patis oberts i TSAE a SVH

Aquest dilluns 06/11 han començat els tallers d’estudi assistit, els patis oberts i els TSAE als centres educatius de Sant Vicenç.

Des del dilluns 30 d’octubre al divendres 3 de novembre s’han portat a terme les sessions de formació i sensibilització del monitoratge d’aquestes actuacions en el marc del Pla Educatiu d’Entorn de Sant Vicenç dels Horts.

Els tallers d’estudi assistit ajuden l’alumnat a adquirir hàbits i tècniques d’organització i d’estudi, afavorir una actitud positiva envers l‘aprenentatge i col·laborar en l’assoliment de les competències bàsiques

En els tallers de suport i acompanyament educatiu (TSAE) s’acompanya l’alumnat en l’adquisició de capacitats i competències, generant condicions d’igualtat d’oportunitats en els processos escolars i en els resultats acadèmics. El curs 2023-2024 es realitzaran tallers d’habilitats emocionals a primària i tallers de cuina, esports i K-pop a secundària.