Decàleg de la personalització de l’aprenentatge – PEE0-20 (SVH)

Un dels resultats del seminari de coordinació del Pla Educatiu d’Entorn 0-20 de Sant Vicenç dels Horts, emmarcat dins del pla de formació de zona del Servei Educatiu del Baix Llobregat VI, és aquest decàleg de la personalització de l’aprenentatge.

És fruit del treball conjunt entre tots els centres educatius participants en el programa d’innovació dins del marc del PEE 0-20: Escola Sant Jordi, Escola La Vinyala, Col·legi Sant Vicenç, Col·legi La Immaculada, Escola Joan Juncadella, Salesians SVH, Institut Frederic Mompou, Escola Sant Josep, Escola Iris, Escola La Guàrdia, Escola Sant Antoni i Institut Gabriela Mistral.