OZ21. Cançons del segon mil·leni

El Grup de Mestres de Música del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 ho han tornat a fer. Han omplert de nou el Teatre de la Passió d’Olesa de Montserrat amb un espectacle musical basat en la història de “El mag d’Oz”.

En l’espectacle hi han participat alumnes de les escoles Castella (Barcelona), Santa Maria de Cervelló (Cervelló), El Solell (La Palma de Cervelló), Puig de Na Fàtima (Puigpunyent, Illes Balears), Juan José Ortiz (Sant Andreu de la Barca), Joan Juncadella, La Guàrdia, La Immaculada, La Vinyala, Sant Antoni i Sant Josep (Sant Vicenç dels Horts), i Can Coll i Sant Martí (Torrelles de Llobregat).

Amb l’espectacle OZ21. Cançons del segon mil·leni, el Grup de Mestres de Música està d’aniversari. Han representat 10 espectacles i per això al final de l’espectacle d’enguany tots els alumnes participants van cantar tots junts i al ritme de la música de Viva la vida de Coldplay la cançó del desè aniversari.

| Veure l’àlbum de fotografies de l’espectacle |