1a Edició Sharing to Learn Vallirana

Dimarts 24 de setembre es va realitzar l’acte d’inici de la 1a edició del Sharing to Learn a Vallirana, experiència d’aprenentatge i servei en llengua anglesa que afavoreix la construcció progressiva de la competència plurilingüe de l’alumnat. Es tracta d’un programa dissenyat des dels serveis territorials del Baix Llobregat per a l’alumnat d’Educació infantil o de l’Educació Primària, a partir de la interacció amb companys i companyes del mateix nivell i amb la participació d’alumnat d’altres centres i diferents etapes educatives.

El projecte Sharing to learn en aquests moments ja compta amb 11 anys d’implementació i amb la participació  86 entres de les poblacions del Baix Llobregat. Enguany s’han incorporat 6 centres la zona de Vallirana: ESC Campderrós, ESC La Ginesta, ESC L’Olivera, ESC Pompeu Fabra, Col·legi Verge del Roser i INS Vall d’Arús. El grau de satisfacció de l’alumnat de primària i secundària, i dels mestres i professorat de les escoles i instituts que hi participen fa que el projecte creixi any rere any.

A la inauguració, que va tenir lloc a la Sala d’Actes de l’INS Vall d’Arús, hi van assistir la inspecció educativa, les direccions dels centres i el professorat i alumnat implicat, així com la regidora i la tècnica d’educació de l’Ajuntament de Vallirana.

|Àlbum d’imatges|