El projecte «Aprenents» presentat a Sant Boi de Llobregat

L’Ajuntament de Sant Boi de Llobregat ha organitzat un acte per  a la presentació del seu programa de diversificació curricular en què coopera estretament amb el Departament d’Educació.

En aquesta sessió de treball es presentarà el projecte «Aprenents» iniciat el curs 20008-2009 a Sant Vicenç dels Horts i que consisteix en fer pràctiques en empreses de la ciutat per part de l’alumnat de l’Aula Oberta de 4t d’ESO. Aquesta activitat és un procés d’aprenentatge i una metodologia de treball amb un gran protagonisme de l’alumnat, que viu en temps real el món laboral que haurà d’experimentar en el futur, aprenent, descobrint i posant en pràctica les seves capacitats, habilitats, interessos i hàbits socials, afavorint el seu comportament madur i responsable.

|ARTICLE SOBRE EL PROJECTE APRENENTS A LA REVISTA ESCOLA CATALANA|

|EXPERIÈNCIA DE L’INS FREDERIC MOMPOU DEL PROJECTE APRENENTS|

1 comentari

1. Retroenllaç: Tweets that mention El projecte «Aprenents» presentat a Sant Boi de Llobregat -- Topsy.com