Conferència inaugural del Pla de Formació del Professorat 2010-2011

La felicitat és difícil de definir, sobre tot si es tracta dins de l’àmbit laboral. L’Educació ha de assegurar que l’alumnat aprengui a ser feliç, però moltes vegades s’oblida de la importància dels educadors en aquest repte.

Quines son les demandes de l’alumnat? Què volen els pares i les mares? Què vol la societat? Com podem afrontar-nos cada dia als esculls que no ens permeten ser plenament feliços? En definitiva, com podem conciliar la felicitat i el treball els educadors?

No serà fàcil, però ho aconseguirem.

Aquest és el punt de partida de la conferència que Joan Elias portarà a terme en l’obertura de l’edició 2010-2011 del Pla de formació permanent del professorat.

Dades de la convocatòria d’aquesta activitat:

Dia: dimarts 5 d’octubre de 2010

Horari: de 17 a 19h

Lloc: Auditori del Molí dels Frares (Carrer del Molí, s/núm) de Sant Vicenç dels Horts [com arribar-hi: plànol]

Inscripció: lliure (oberta a tot el professorat) Només cal emplenar un breu formulari que obtindreu clicant [aquí]

Sobre el ponent

Joan Elias és professor d’EADA (Business School) i auditor de comunicació. Ha escrit diverses obres on, moltes de les quals, giren sobre la importància de la comunicació interna en les organitzacions, les relacions públiques i el management (currículum complet)

Joan Elias a la xarxa

1 comentari

1. Retroenllaç: Tweets that mention Conferència inaugural del Pla de Formació del Professorat 2010-2011 -- Topsy.com