Ostres, un llibre que du per títol el nom del meu carrer!!!

Mentre parlàvem de llibres amb alumnes de cicle superior de l’escola Sant Jordi de Sant Vicenç dels Horts, en presentar l’àlbum Salvador Espriu escrit per Pep Molist i dibuixat per Jordi Vila Delclòs (Editorial Baula), un nen va fer un salt de la cadira i va deixar anar amb tota naturalitat Ostres, un llibre que du per títol el nom del meu carrer!.

Fins aquell moment Salvador Espriu només era el seu carrer.

En acabar la sessió el nen ja sabia perquè el seu carrer duia el nom de Salvador Espriu, un poeta que va fer d’Arenys de Mar un univers literari anomenat Sinera a través del qual va explicar el nostre món. També va sortir amb el convenciment que havia de llegir aquell llibre que duia el nom del seu carrer i que estava dedicat  a un dels poetes més importants del nostre país. Un treballador que es passà mitja vida a salvaguardar els mots de la nostra llengua.

La mestra entre moltes peticions de llibres en tenia una d’urgent. Suposo que per Sant Jordi haurà caigut.