El futur de les biblioteques escolars a l’era digital

El llibre  BIBLIOTECAS ESCOLARES ¿ÚLTIMO REINO DEL PAPEL? ha estat coordinat per Manuel Área i  Manuel Ortiz. Ha estat editat pel  CEP de la Orotava (Tenerife) amb confinançament del Govern de Canàries i el Ministeri d’Educació del Regne d’Espanya.

Aquest llibre està organitzat en dues gran parts o blocs temàtics: un primer dedicat a oferir visions o anàlisis crítiques del present i futur de les biblioteques en les que hi participen autors de diferents universitats i institucions espanyoles, i una segona, destinada a presentar i difondre pràctiques bibliotecàries desenvolupades en centres educatives de l’arxipèlag canari.

El llibre està prologat per l’escriptor i periodista  Juan Cruz.

| Descarregueu el document |