2a reunió Comissió Organitzadora

Dimarts, 21 de febrer, es reuneix novament la Comissió Organitzadora IV Fira Tastet de Ciència.

Es comenta l’estat d’inscripció dels centres fins al moment i es reflexiona entorn l’estructura participativa del docent. Aquesta queda recollida en dos activitats formatives del PFZ.

simbol-tic7020411702 IV Fira Tastet de Ciència.
Professorat que assistirà a la IV Fira ja sigui com a professor expositor, juntament amb alumnat; ja sigui com a professor acompanyant. Dia 20 de maig. Certificació 5h.

simbol-tic7020361702 Disseny, implementació i divulgació d’experiències científico-tecnològiques i/o matemàtiques
Professorat que assistirà a la IV Fira, dissenya i divulga l’experiència al blog del SE del Baix Camp. Certificació 15h.

Es comenta que abans de la IV Fira es donarà a conèixer el programa de les experiències i centres participants; per a això, caldrà respondre un formulari. Tota aquesta informació està a la pàgina d’inscripció docent.

Al mes d’abril ens posarem en contacte amb els centre per gestionar el llistat d’alumnat expositor.

Es reflexiona entorn l’avaluació del procés de disseny i aplicació de la IV Fira.

La Comissió Organitzadora continuarà treballant entorn la proposta de disseny de l’experiència de l’activitat 7020361702 i el formulari d’avaluació de tot el procés.