VIII Concurs de Cristal·lització a l’Escola

Les universitats de Barcelona, Autònoma de Barcelona i Rovira i Virgili organitzen conjuntament el VIII Concurs de Cristal·lització a les escoles a Catalunya.

A qui s’adreça?

A grups escolars de segon cicle d’ESO i primer de batxillerat.

El concurs

El concurs comporta tres etapes:

• Una sessió de formació del professorat. Els professors que acreditin la participació en totes les fases del concurs rebran un certificat d’aprofitament de l’ICE de la Universitat de Barcelona corresponent a 20 hores d’assistència.
  • Una de treball dels alumnes als centres. Els professors traslladen la seva experiència a l’aula perquè els estudiants aprenguin a crear cristalls.
  • Una de presentació dels resultats davant un jurat. Amb els cristalls obtinguts pels alumnes, s’organitza una jornada amb format de congrés científic en què s’exposen els cristalls treballats i se n’escullen els guanyadors.

Podeu consultar les bases a la pàgina de la Universitat de Barcelona

Més informació i inscripcions

Les inscripcions es poden realitzar fins al 3 de desembre de 2018

Materials relacionats

La UB posa a disposició dels docents una pàgina amb recursos amb la temàtica dels cristalls.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *