Recurs Fes festa – Rituals, cultures i religions del món

El Departament d’Educació ha posat a disposició dels centres un llibre per a l’alumne i una guia per al professor del material educatiu Fes Festa.

A qui s’adreça?

Als centres que cursen l’Educació Secundària Obligatòria o el Batxillerat.

Contingut

Recurs educatiu que acosta les principals festivitats religioses de les grans confessions als joves alumnes. La finalitat és oferir eines bàsiques per capacitar l’alumnat a viure en un entorn de diversitat religiosa, cultural i moral.

FES FESTA. RITUALS, CULTURES I RELIGIONS DEL MÓN. Associació UNESCO per al Diàleg Interreligiós. Departament de Justícia. Generalitat de Catalunya.
Budaisme, Cristianisme, Fe Bahä’í, Hinduisme, Islam, Judaisme, Skhisme, Celebracions Interreligiones i Interconviccionals.

Tot i que els centres educatius comptem amb un exemplar de cada, aquell que necessiti més exemplars per a l’alumnat ho pot demanar al Centre de Recursos Pedagògics del Baix Camp per correu electrònic: e3990102@xtec.cat

Per saber-ne més

També es pot trobar més informació en relació amb aquesta temàtica al recurs del web gencat.cat/afersreligiosos.