La Botiga d’en Peret

El Centre de Recursos Pedagògics del Baix Camp, juntament amb la participació d’algunes escoles de la zona, col·labora en fer possible que temàtiques que s’estan duent a terme als centres educatius es visualitzin mitjançant Canal Reus TV.

Divendres 1 de març s’estrena la sèrie infantil La Botiga d’en Peret!

Quin contingut pedagògic té?

Es parlaran de temes que es treballen a les escoles i de l’actualitat d’aspectes que ens són propis com a ciutadans de Reus i la comarca del Baix Camp.
En Peret Ventura és el personatge principal i el Tuiti és el seu ocell. Aquest, juntament amb en Fito Luri, cantant reusenc, rebran de tant en tant convidats molt especials.
Sèrie en llengua catalana adreçada als escolars d’educació infantil i cicle inicial.

Quin format té?

Cada capítol té una durada de 5 minuts.

Quines temàtiques es podran veure?
  • 01/03 Dijous Gras
  • 08/03 Carnaval i Vella Quaresma
  • 15/03 Escacs vs Videojocs
  • 22/03 Dia Mundial de l’Aigua
  • 29/03 Dia Mundial de la Poesia

L’estrena és divendres 1 de març abans del Notícies de les 20h, amb redifusions al llarg del cap de setmana.

Per saber-ne més

• També se’n farà ressò a les xarxes socials amb  fragments dels capítols a Facebook, Twitter i Instagram