Videoconferència “Ukelele a l’Escola”

Kunde Brand, una marca d’ukeleles i una comunitat d’artistes de Barcelona.

El dijous 20 de maig de les 12:40 a les 13:15 organitza una Videoconferència on presentarà un projecte educatiu molt engrescador de cara a les escoles, anomenat “Kunde School – Ukelele a l’Escola”.

Enllaç a la Videoconferència Meet

Amb l’objectiu de millorar l’educació musical dels alumnes, estan col·laborant amb més de 50 escoles públiques i privades de Catalunya per tal d’introduir l’ukelele com a instrument principal per a la classe de música. Un instrument molt més motivador, social i actual, amb la possibilitat de treballar molts més aspectes de la música: l’harmonia, la melodia, la veu, etc. Algunes escoles ja fa anys que han incorporat aquesta millora educativa, i en alguns casos substituint la flauta i el llibre de música per l’ukelele.

Apart dels ukuleles, ofereixen de manera gratuïta un curs online composat per 42 vídeos, creat per la Violant i l’Eduardo, que son dos referents en el sector pedagògic musical de Catalunya.

Per més informació us adjuntem un pdf explicatiu ben detallat i un vídeo on podreu veure pinzellades de com es el curs.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *