Premis Fundació Víctor Grífols i Lucas – als TDR o projecte de centre

Aprofita aquests dies i…
presenta el TDR o el teu projecte de centre als nostres premis!

Premi de Batxillerat  Per a TDR sobre Bioètica  Convoquem el Premi per a treballs de recerca (TDR) sobre Bioètica en el Batxillerat. Si algun dels vostres alumnes tracta un tema relacionat amb la bioètica en el seu treball de recerca, us convidem a compartir amb ells la informació i a participar en aquesta convocatòria.

Primer premi: 60 crèdits universitaris*
Segon premi: 40 crèdits universitaris
Tercer premi: 30 crèdits universitaris

*Equival a un any de matrícula

Alguns exemples els podreu trobar aquí

Termini de presentació: 31/5/2020

Premi Ètica i Ciència  Fomenteu la reflexió ètica de la ciència a classe?  Adreçat a centres de primària, secundària, batxillerat i formació professional, aquest premi vol proporcionar reconeixement i suport a projectes que incorporin l’ètica en el debat dels alumnes al voltant de temes de ciència, recerca, salut i societat.

Primer premi: 5.000€
Segon premi: 2.500€
Tercer premi: 1.000€

Què busquem? Inspira’t amb els guanyadors d’altres edicions aquí