PARES I MESTRES DESPERTS? ALUMNES DISPONIBLES…!

A càrrec de Carme Monegal Mirambell, directora de TÀLEM, Escola de Vida.

• Dimarts 28 gener 2020
  • Seu del CRP Reus
  • 17.30 h – 19:30 h: Xerrada

Una nova manera de viure l’Educació demana pas a crits.

A principi de segle XXI, un ric ventall d’autors, guies, articles i seminaris ens proposen eines i estratègies innovadores per treballar a favor d’aquest canvi de paradigma que, sense demanar permís, se’ns ha instal·lat a casa!

Volem de veritat apostar pel canvi? Desitgem de debò un món nou, més just i més amorós per a tothom ? Cal escoltar el Cor i ser profundament sincers en la resposta, perquè l’única via d’accés possible passa per un camí de transformació personal, que, acompanyant-nos del “Jo” al “Nosaltres”, excel·leixi en l’objectiu final: Contribuir a un canvi de Consciència Personal i Col·lectiu i, conseqüentment, a una Nova Educació.

Si volem una escola més humana, focalitzada a acompanyar processos d’aprenentatge creatius per  formar persones més capaces, més segures, més lliures i més plenes…, DESPERTEM al que som!

I reprenem la feina més bonica del món, la docència.

INSCRIPCIONS MITJANÇANT FORMULARI