Maleta Dan dan dansa

Maleta Didáctica versión online | Mercat de les FlorsDes del Centre de Recursos Pedagògics volem donar la benvinguda al catàleg de préstec de la nova maleta Dan dan dansa.

Aquest material està adreçat a l’alumnat d‘Educació Infantil (primer i segon cicle) i tota l’Educació Primària.

La maleta didàctica té la voluntat de ser una eina orientativa per als educadors i educadores que apropi l’alumnat al món de la dansa i els familiaritzi amb alguns dels seus valors i conceptes principals.

No us ho penseu més i deixeu-vos emportar pel moviment!

Podeu consultar tota la informació disponible al catàleg de préstec de la nostra web.