Inscripcions d’experiències i alumnat a la V Fira Tastet de Ciència

La participació del docent a la V Fira Tastet de Ciència se certifica mitjançant una de les dues activitats següents:

La segona inclou la primera; per tant, la segona acredita la presencialitat a la V Fira (dissabte 14 d’abril) i alhora la publicació de l’experiència al blog de la Fira de la pàgina corporativa del Servei Educatiu del Baix Camp. Setmanalment publiquem el seguiment del procés d’inscripció.

A més, cal que el docent responsable d’exposar l’experiència de referència amb els alumnes enviï al correu del CRP e3990102@xtec.cat els següents documents:

• El llistat de l’alumnat expositorAquest s’ha de lliurar al CRP abans del 18 de març de 2018
  • El dret d’imatge de l’alumnat:
    • Model dret d’imatge individual (per a cada alumne i que roman al centre educatiu)
    • Model dret d’imatge de centre (acreditatiu de la custòdia dels drets d’imatge individuals). Aquest s’ha de lliurar al CRP abans del 6 d’abril de 2018

La Fira és un espai de divulgació científica escolar on els centres educatius de Serveis Territorials de Tarragona exposen a la ciutadania els seus treballs científics per tal de fomentar la curiositat i la inquietud per la investigació científica, matemàtica i tecnològica.

Objectius

Divulgar, per part d’alumnat i professorat, experiències de referència científiques, matemàtiques i tecnològiques.
Fomentar la competència comunicativa de l’alumnat dels centres educatius basada en el coneixement de les ciències.
Despertar vocacions científiques en l’alumnat d’educació obligatòria i postobligatòria que facilitin una orientació professional.

Qui pot participar?

Alumnes i docents dels centres educatius dels Serveis Territorials de Tarragona, divulgadors científics d’entitats i/o institucions que s’adeqüin als objectius de la Fira.

Quan i on es fa?

V Fira Tastet de Ciència: dissabte 14 d’abril de 2018.

De 16:00 a 16:30 muntatge de taules, experiments i ambients.
De 16:30 a 19:30 V Fira Tastet de Ciència, plaça de l’Univers – Fira Centre Comercial – Reus.
De 19:30 a 20:00 Cloenda.

Monòlegs científics i tallers de ciències: setmana del 9 al 13 d’abril de 2018.

Novetat

L’alumnat de Batxillerat podrà presentar els seus Treballs de Recerca d’àmbit científic i tecnològic dissabte, 14 d’abril!

logoftc_petitInscripció a la V Fira Tastet de Ciència – dissabte 14 d’abril de 2018

Les inscripcions a la V Fira van adreçades a centres escolars i divulgadors científics.

Pel que fa a la inscripció de centre, i un cop feta aquesta, s’obre la inscripció de les experiències de referència. Posteriorment, farem la de l’alumnat participant a efectes de lliurament del diploma de participació.

TERMINIS FORMULARIS D’INSCRIPCIÓ
1a fase d’inscripció