Concurs Jo tinc la paraula

El I concurs Jo tinc la paraulaadreçat a l’alumnat de secundària i batxillerat amb l’objectiu de provocar la reflexió sobre els components que fan que la comunicació oral sigui eficaç. Amb un enregistrament de vídeo, a la manera d’un youtuber, podran expressar-se i comunicar les seves idees, opinions, dubtes i experiències.

En el context del programa Tenim la paraula, que el Departament d’Educació impulsa des del curs 2019-2020, s’han previst un seguit d’actuacions que interpel·lin directament l’alumnat de secundària i batxillerat en l’ús i la millora de la comunicació oral tant a l’aula com en altres contextos d’interacció. El concurs Jo tinc la paraula n’és la primera actuació.

Descarregueu-vos les bases del concurs aquí.

MÉS INFORMACIÓ |