Certamen literari escolar en llengües d’origen

Ja està oberta la convocatòria del 20è Certamen Literari Escolar en Llengües d’Origen.

Si esteu interessats en participar-hi, podeu consultar els següents enllaços:

Amics de la UNESCO de Barcelona és una entitat sense afany de lucre  que fou autoritzada el 14 de maig de 1960, en plena època franquista, per UNESCO París. Fou la primera entitat d’aquestes característiques en tot l’Estat Espanyol.

L’objectiu bàsic d’AUB és la difusió de la tasca de la UNESCO. Especialment la promoció de l’educació, la ciència i la cultura. Promovem el diàleg com a base essencial per afrontar els nous reptes que planteja la societat actual, oferint projectes adreçats al món educatiu.