Ara matemàtiques. Saber-ne més per ensenyar-les millor

Curs de formació adreçat a professorat d’Educació Infantil i Primària en el qual, a partir de propostes de d’activitats d’aula, es treballa per ajudar al professorat a ampliar el seu coneixement matemàtic en allò que té relació amb l’aprenentatge de l’alumnat.

Cadascun dels dos mòduls inicials està dividit en cinc sessions relacionades amb els blocs de continguts del currículum:

Mòdul 1

Mòdul 2

Els cursos contenen petites presentacions i vídeos curts i en alguns casos produccions de l’alumnat. Els vídeos van ser realitzats a les sessions de Barcelona durant el primer trimestre del curs 2017-2018. Per a més informació, podeu contactar amb el CESIRE.

Per saber-ne més

També es poden trobar al web del CESIRE (àmbit de matemàtiques)
A l’Ateneu, espai que recull els materials elaborats per a les activitats formatives, recursos metodològics i documentals, eines per treballar a les aules i tutorials.