28 d’abril del 2020 – Dia de l’Educació Física

El Col.legi dels Professionals de l’AF i l’Esport de Catalunya – COPLEFC (antic Col.legi de Professors i Llicenciats en Educació Física) organitza el proper dia 28 d’abril del 2020 es celebra el Dia de l’Educació Física al Carrer www.defc.cat i aquest any Tarragona ha estat escollida com la seu central del DEFC a tota Catalunya, per tant, es portaran a terme alguns actes previs de presentació (roda de premsa, etc.)
Des des dels Serveis Territorials animem a participar tots els centres de la ciutat i per extensió de la resta de la comarca i la província.
Aquest event porta celebrant-se els darrers 4 anys a la ciutat de Tarragona, a la resta de la província, a tot Catalunya i a la resta de l’estat. És una activitat que guanya adeptes any rere any, i on els centres educatius (escoles i instituts) opten per dur a terme les classes d’Educació Física al carrer i donar així visibilitat a l’assignatura.