Coordinació secretaris/àries 18-19

Seminari de coordinació secretaris i secretàries dels centres educatius d’infantil i de primària de l’Alt Penedès

Curs 2018-2019: 2010631201 Secretaris/es de primària

CONTINGUTS ENLLAÇOS
Sessió 1: 16/10/2018 Presentació

Recordatori del calendari, tasques i repàs dels documents que tenim a l’espai web (elaborats el curs passat).

Gestió Econòmica Secretaris novells:

Sessió 2: 20/11/2018 Certificats

✓ Custòdia de documents (actes, historials, factures…)

Reserva bestreta / Actes d’arqueig

✓ IRPF

Avaluacions parcials a esfer@

Sessió 3: 15/01/2019 Liquidació 2018

Pressupost 2019

✓ Model 347

Sessió 4: 19/02/2019 Model 347

Funcionament i ús e-valisa

Els certificats digitals

✓ Excel com a eina de gestió

Documents de referència del Model 347

Sessió 5: 19/03/2019 Preinscripcions i matrícula Documentació que demana cada escola. (* tema pendent)

Confirmació de plaça (* tema pendent)

Inventari mobiliari

Exemples d’utilitat dels fulls de càlcul:

Crear inventari de centre:

• Equipament de centres. Caldrà aplicar un filtre a la columna nom_familia (Filtre: ✓ Mobiliari Escolar)
  • Proposta d’inventari. El full de càlcul 1 està pensat per bloquejar-lo i a la resta de fulls és on s’haurien d’entrar les dades (fulls vinculats).

Correspondència document de text amb un full de càlcul: Document pdf COMBINAR CORRESPONDÈNCIA

Sessió 6: 21/05/2019 Preinscripcions i matrícula Documentació que demana cada escola.

Confirmació de plaça

Traspàs d’informació a l’institut

Novetats esfer@

Avaluació final esfer@

Continuïtat del seminari

Renovació grup coordinador

• Documentació que demanem a cada escola a l’alumnat nou – buidatge

* Aquesta és la proposta inicial. Totes les sessions són flexibles i es pot modificar el contingut segons les necessitats que vagin sorgint de cada centre.