Presentació de materials d’escriptura

Escriure pot ser una gran aventura, per això necessitem una nova motxilla!

Si voleu conèixer els materials que ha fet l’Oriol Jordana, mestre que havia treballat al Penedès, apunteu-vos a la presentació del llibre La motxilla, que farà el mateix autor al Servei Educatiu de l’Alt Penedès, dimecres dia 10 d’octubre a les 17:30 (aproximadament una hora de durada).

En aquest quadern d’escriptura hi trobareu una sèrie d’exercicis pràctics a partir dels objectes que els alumnes porten a la motxilla. L’embut ajudarà els alumnes a triar el que volen explicar, la lupa a observar petits detalls, la brúixola a situar-se en l’espai i el temps,  i la pastilla de sabó els ajudarà a presentar bé els textos. En definitiva, aquestes entre moltes altres són les estratègies d’escriptura que els ajudaran a ser millors escriptors.

L’activitat està inclosa en el cicle de conferències Al voltant de l’escriptura, però si només voleu participar d’aquesta activitat heu de confirmar l’assistència a través del formulari.