Treballs seleccionats 1a fase X Jocs Florals 2023 a l’Alt Penedès

El dijous 4 de maig de 2023 s’ha reunit presencialment el jurat del Servei Educatiu de l’Alt Penedès per seleccionar els treballs de la 1a fase dels X Jocs Florals Escolars de Catalunya.

El jurat format per:

• Carme Font assessora LIC dels serveis educatius de l’Alt Penedès
  • August García representant del professorat d’infantil i primària.
  • Carme Salvadó  representant del professorat de secundària.
  • Elisenda Papiol representant del món literari infantil i juvenil.
  • Mònica Quintero professional del CREDA Comarques IV

Ha seleccionat els següents treballs, un per a cada categoria presentada:

• B2. L’escrit titulat La natura del grup d’alumnes de 3r de Cicle Mitjà de l’escola Sant Jeroni de Sant Pere de Riudebitlles.
      • C1. L’escrit titulat Transgènicament del grup d’alumnes de 5è de Cicle Superior de l’escola Sant Jeroni de Sant Pere de Riudebitlles.
      • C2. L’escrit titulat Poemes de flors del grup d’alumnes de 6è de Cicle Superior de l’escola El Drac de Pacs del Penedès.
      • F1. L’escrit titulat El llibre viatger de Martina Jo Marin Molero de l’escola Montagut, de Vilafranca del Penedès.
      • G1. L’escrit titulat Jo t’estimava d’Ariadna Laborda Gabarró de l’escola Montagut, de Vilafranca del Penedès.
      • H.  El conte audiovisual i il·lustrat Contes desplegables del grup d’alumnes de sisè curs de l’escola El Drac, de Pacs del Penedès.

Durant la deliberació s’ha mantingut l’anonimat tant dels centres com del grup d’alumnes, autors i autores dels escrits presentats dels diferents centres educatius de la comarca de l’Alt Penedès.

Gràcies per la vostra participació, felicitats als seleccionats i molta sort en la següent fase!

2a fase
D’entre tots els treballs seleccionats en la primera fase, el jurat n’escollirà les obres que passaran a la tercera fase. Tots els centres participants finalistes podran assistir a la final territorial el 24 de maig a la Casa del Mar, carrer Albareda,1-3 08004 Barcelona.
Els Serveis Territorials constituiran un jurat format per professionals amb els mateixos perfils que consten a la fase 1.

3a fase
Final dels Jocs Florals de Catalunya, dissabte 17 de juny de 2023 (lloc a concretar). Els treballs guardonats es publicaran a la pàgina web.

Podeu trobar tota la informació a l’adreça oficial dels Jocs Florals: https://xtec.gencat.cat/ca/centres/premis-i-concursos/jocsflorals/2223/