EL PETIT CONGRÉS

El Petit Congrés és una activitat on els infants de cicle inicial de diverses escoles de l’Alt Penedès comparteixen els projectes que han treballat al centre a partir d’exposicions orals. Els treballs es distribueixen pels diferents espais del museu i els nens i nenes els expliquen a la resta de companys dels altres centres. És una activitat vivencial i motivadora, on els alumnes posen en joc les habilitats comunicatives.

És la tercera edició de l’activitat que s’organitza durant la setmana del dia Mundial dels Museus al Vinseum. S’ha celebrat el 17 i 18 de maig, i enguany s’han incorporat centres del programa Tenim la Paraula. Això ens ha permès establir una col·laboració amb el Vinseum, a partir de materials compartits i organització conjunta.

Les escoles participants d’aquesta edició han estat Estalella i Graells, Sant Ramon, Guerau de Peguera, Sant Domènech, Baltà i Elias, Sant Josep, Doctor Samaranch i Fina i Sant Jordi.