Visita pedagògica a La plaça de l’ametller.

Des del programa de Comunicació Oral Tenim la Paraula, el passat 25 d’abril, es va organitzar una visita pedagògica a La plaça de l’ametller.

L’amfitrió d’aquesta sessió va ser l’Escola Estalella i Graells, que va compartir la proposta de l’espai La plaça de l’ametller.  Es tracta d’una aula de joc simbòlic organitzada amb diferents casetes de fusta: l’escola, el taller mecànic, la botiga, la casa, cal metge, el restaurant i la perruqueria…  on es focalitza el treball de la llengua oral a educació infantil.

Aquí teniu algunes fotos de la visita.