Propostes Grup de Mestres i Jubis de l’Alt Penedès

El Grup de Mestres ens ha fet arribar aquestes informacions:

Xerrada AJORNADA: Diversitat lingüística a Catalunya. Situació de la llengua catalana avui. I demà?

La Carme Junyent, reconeguda lingüista, directora del GELA, grup d’estudi de llengües amenaçades, que recentment ha publicat el llibre “El futur del català depèn de tu” ens explicarà la seva visió de l’estat actual del català i de la seva repercussió en el món educatiu.

3º edició del Concurs de Microrelats “És la tribu qui educa”

L’1 de gener de 2021 s’obre el plaç per participar a la 3a edició del concurs de microrelats És la tribu la que educa. En aquesta ocasió el tema triat gira al voltant d’aquestes dues preguntes: Què ens educa cap el bé? I cap el mal.

Us adjuntem les bases i el cartell.
Podeu consultar els relats guanyadors de les anteriors edicions a: http://mestresaltpenedes.blogspot.com/

Blog del Grup de Mestres

Hem intentat fer una renovació i actualització del blog, on procurarem anar posant tota la informació que tinguem. Us proposem que us animeu a participar a l’apartat “Finestra oberta”, enviant escrits vostres de fins a mil caràcters per publicar-los al blog.

Grups de debat i reflexió | Jubis

Segueixen en funcionament els dos grups del curs passat, on una vintena de jubis es troben quinzenalment i comparteixen debats i experiències. Si algun jubi s’hi vulgués afegir que ens faci arribar un correu a grupmapnet@gmail.com.

Tallers intergeneracionals a les escoles | Jubis

El curs passat es van realitzar 83 sessions a onze escoles i dos instituts. I després de l’aturada del 13 de març en van quedar pendents de fer 23.

Aquest serà el tercer curs que oferim aquest servei a les escoles i instituts de l’Alt Penedès. Són 5 tallers presencials i 2 de virtuals. Us adjuntem el full informatiu que hem enviat als centres educatius.

Suport a l’alfabetització d’adults | Jubis

De moment està tot parat, degut a la Covid-19.

Jubicaminades

Ja hem fet la d’aquest trimestre a la Plana d’Ancosa.

Sortides culturals | Jubis

Degut a la pandèmia aquest curs no en farem.

Com sempre, estem oberts a les vostres propostes i suggeriments.

Blog: http://mestresaltpenedes.blogspot.com/

grupmapnet@gmail.com.