FAQS Escoles | Protecció de dades

L’Autoritat Catalana de Protecció de Dades ha presentat un document de preguntes freqüents que aborda de manera molt didàctica les principals problemàtiques o dubtes amb què es troben els centres educatius en el seu dia a dia a nivell de protecció de dades.
Es tracta d’un document que recull de forma amena respostes a preguntes relacionades amb els serveis de les escoles (menjador, transport escolar, serveis de neteja, etc.), amb les activitats habituals de l’escola, amb la informació acadèmica, amb la preinscripció i matriculació d’alumnes, amb les activitats extraacadèmiques i activitats participatives amb les famílies o amb la comunicació de dades administracions públiques, entre d’altres.