Oratòria per a docents

Formació d’estiu del programa Tenim la paraula

9001490555 Oratòria per a docents.
9001510555 Oratòria per a docents

Formadora: Ïo Valls

Inscripcions fins el 30/06/2021

9001490555 Oratòria per a docents
5/7/2021 – 9/7/2021 (20 hores) de 9:00h a 12:00h

Hi haurà 3 connexions sincròniques: dilluns 5, dimecres 7 i divendres 9 de les 9h a les 12h.

Objectius:

• Analitzar les habilitats discursives orals del professorat en l’àmbit escolar.
  • Incorporar estratègies per fer entenedores i interessants les explicacions orals.
  • Reflexionar sobre els recursos lingüístics i retòrics, expositius i argumentatius que intervenen en la competència comunicativa oral formal en públic.
  • Reflexionar com passar del gènere escrit a l’oral.

Continguts:

Estructura del discurs: construcció del discurs, argumentació i storytelling
La gestió de la por a parlar en públic: fisiologia de la por,
respiració i autoinstruccions i retroalimentació i reforçament
Expressió verbal: veu, cos, prosòdia i ment.
Expressió corporal: pràctica actoral.
Suport visual.

9001510555 Oratòria per a docents
5/7/2021 – 9/7/2021 (20 hores) de 15:00h a 18:00h

HI haurà 3 connexions sincròniques: dilluns 5, dimecres 7 i divendres 9 de les 15h a les 18h.
Objectius:

• Reflexionar com passar del gènere escrit a l’oral.

Continguts:

Estructura del discurs: construcció del discurs, argumentació i storytelling
La gestió de la por a parlar en públic: fisiologia de la por, respiració i autoinstruccions i retroalimentació i reforçament
Expressió verbal: veu, cos, prosòdia i ment.
Expressió corporal: pràctica actoral.
Suport visual.