Parelles lingüístiques de l’Alt Penedès

Es tanca el curs 2020-21 amb 39 parelles lingüístiques als instituts de l’Alt Penedès

Malgrat les circumstàncies excepcionals d’enguany és el curs amb el nombre més elevat de parelles lingüístiques organitzades als centres de secundària de  la nostra comarca. Hi ha participat l’Institut El Foix, de Santa Margarida i els Monjos, l’Institut Alt Foix, de Sant Martí Sarroca, l’Institut de Gelida i l’Institut Nou2 de Vilafranca del Penedès. El programa de Parelles Lingüístiques  s’ha dut a terme al centre, al llarg de tot el curs,  i  promou l’aprenentatge del català a través de la interacció entre l’alumnat de l’aula d’acollida, joves que no fa vint-i-quatre mesos que són al nostre país i els voluntaris, companys seus. Cada parella té un quadern de seguiment que pauta les converses i serveix per fer una valoració de cada sessió.

El CNL de l’Alt Penedès i Garraf, que ha aportat materials per al disseny dels quaderns de seguiment i conversa, va oferir una sessió de formació virtual als voluntaris i participants per donar pautes per a les sessions.

Podeu ampliar la informació al web del CPNL seguint aquest enllaç.

Així doncs, felicitats als centres que han participat d’aquest projecte impulsat per l’Equip LIC de l’Alt Penedès.