Previsió de vacants als Serveis Educatius Barcelona Comarques 19-20

Publicació de les vacants de serveis educatius: http://ensenyament.gencat.cat/web/.content/home/serveis_territorials/barcelona_comarques/serveis_educatius/Vacants-SE-2019_2020.pdf

Serveis Educatius Vacants Perfil Supòsit
Centres de recursos pedagògics (CRP) 2
Equips Llengua, interculturalitat i cohesió social (LIC) 3
Equips d’Assessorament i Orientació Psicopedagògic (EAP) 4
Centres de recursos educatius per a deficients auditius (CREDA) 1

Les persones interessades han d’adreçar el seu currículum, una carta de motivació i el desenvolupament del supòsit pràctic a l’atenció de la Sr. Manel Mor a l’adreça de correu mmor@xtec.cat.

A l’assumpte del correu cal indicar:

  • nom i cognom de l’aspirant
  • el servei educatiu al que s’opta (CRP, LIC, EAP o CREDA)
  • F (funcionari) o I (interí)

PROCEDIMENT

La provisió d’aquestes places es farà per un procediment de selecció que comporta dues fases:

  1. Selecció prèvia dels candidats a partir del currículum professional, la carta de motivació on s’explicarà els motius que porten a optar a la plaça (màxim 1 full) i el
    desenvolupament del supòsit pràctic (màxim 2 fulls)

La carta i el supòsit s’enviaran en document de text amb tipologia de lletra arial 11 i interlineat 1,5.

  1. Les persones seleccionades seran convocades a una entrevista personal (30 minuts aproximadament) en què hauran d’explicar el desenvolupament del supòsit pràctic.

Les persones no seleccionades seran informades per correu electrònic.

Termini
S’acceptaran totes les sol·licituds que compleixin els requisits descrits al procediment i als documents dels Perfils.

El termini per enviar sol·licituds finalitza el 2 de juny.

Les entrevistes es realitzaran del 10 al 14 de juny.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>