Finalistes XXIVè concurs “El gust per la lectura”2018-19

L’escola Montanyans de Sant Marçal ha quedat finalista en dues categories en el XXIVè concurs El gust per la lectura 2018-19.

A la categoria  A  de  cicle mitjà de primària, els alumnes de 3r hi han presentat un treball de grup a partir de la lectura El petit home llop de  Cornelia Funke. La tasca es basava en fer  una adaptació teatral d’alguns dels capítols més rellevants del text amb el suport de la Maria Arrufat, la mestra que ha planificat  i supervisat aquest projecte.

També, amb un treball de grup, han quedat finalistes els alumnes de 6è a la categoria B. Aquests han presentat amb el suport de Pau Morte, tutor del grup, un treball sobre el tema dels refugiats que porta per títol Sentiments i emocions, una història de la guerra, basat en el llibre L’Asmir no vol fusells de Christobel Mattingley.

Podeu consultar el veredicte del jurat en el següent enllaç.

Moltes felicitats, així com als altres centres que hi han participat!

El Servei de Suports i Recursos Lingüístics agraeix la participació a tots els centres i destaca la bona qualitat dels treballs presentats.