Final Territorial VI Jocs Florals Escolars de Catalunya

Aquest divendres 17 de maig tindrà lloc la Final Territorial del VI Jocs Florals Escolars de Catalunya.

Els centres amb alumnes que han estat seleccionats assistiran a l’acte de 10h a 13h (aproximadament) a la Casa del Mar de Barcelona ( C/ Albareda, 1-13, 08004 Barcelona ).

Enguany, com a novetat, es podrà seguir en streaming a través del següent enllaç: https://ja.cat/florals-bco

L’alumna Júlia Salvà Dot de cicle mitjà d’educació primària (categoria B) de l’Escola Les Vinyes de Sant Cugat Sesgarrigues passa la 2a fase – Final Territorial – amb la poesia titulada El mar.

La final dels Jocs Florals de Catalunya es celebrarà el dissabte 15 de juny de 2019 a les 12 hores, a l’Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya (av. de l’estadi, s/n. Anella Olímpica, Barcelona).