Pla d’acció: Centres educatius en línia

El Departament d’Educació activa el Pla d’Acció: Centres Educatius en Línia, per tal de garantir l’aprenentatge en línia de l’alumnat, i al mateix temps acompanyar al professorat i als centres en l’ús de les tecnologies digitals.

L’objectiu del pla és proporcionar als docents i als centres educatius els recursos i les eines digitals que permetin donar continuïtat a l’aprenentatge en termes d’equitat i qualitat. D’aquesta manera, el sistema facilitarà als centres poder dur a terme les activitats i orientacions que la setmana passada el Departament d’Educació va posar a disposició del professorat. Unes activitats pensades per a les diferents etapes, que siguin significatives per a l’aprenentatge i que al mateix temps puguin contribuir al desenvolupament de l’autonomia personal de l’alumnat.