TecnoTrobada a l’Odissea

Es presenta un punt de TecnoTrobada (#JoEmQuedoACasa) a l’espai d’Odissea que pretén ser un espai col·laboratiu pel professorat de tecnologia per debatre, compartir, proposar qüestions relacionades amb la didàctica de la Tecnologia en aquests temps de confinament. Es vol focalitzar en com convertir la situació de confinament en una oportunitat d’aprenentatge de la Tecnologia.

L’espai està organitzat per uns temes inicials que poden ampliar-se en funció de les demandes i necessitats dels participants. Cal remarcar que no és un curs de formació. És un espai de trobada, dinamitzat per un grup impulsor.

L’accés és obert a través d’un curs d’Odissea amb autoinscripció en l’enllaç següent: https://odissea.xtec.cat/course/view.php?id=64083

Per inscriure-us entreu les vostres credencials d’XTEC i entreu la paraula clau: COVID19

Us hi esperem!

Iniciativa del CESIRE i vinculat al projecte IRTCA