Formació telemàtica eTwinning

• T’agradaria conèixer les opcions que ofereix la plataforma eTwinning per a l’aprenentatge del teu alumnat?
  • Voldries treballar amb un altre centre europeu o d’altres adscrits al programa?
  • Saps què és eTwinning?

Inicia’t a l’eTwinning amb el següent curs telemàtic!

8000340542 Obrim un projecte eTwinning
Objectius: Conèixer la plataforma, aprendre a dissenyar projectes senzills i cercar futurs socis per als projectes
Certificació: 15 hores de formació
Formador: Florenci Sales
Calendari: 01/04/2020, 03/04/2020, 15/04/2020
Horari: 16:00 h – 19:00 h

Es precisa d’una bona connexió a Internet per poder seguir les tres sessions en línia.

Inscripcions fins al 29 de març de 2020 en el següent enllaç.

Per a qualsevol dubte o aclariment, podeu adreçar-vos a eTwinning@xtec.cat

El portal eTwinning és una plataforma europea que permet a docents i alumnat entrar a formar part de xarxes en línia de treball col·laboratiu entre centres d’Europa (eTwinning) i altres països col·laboradors (eTwinning Plus).

Davant de la situació actual de tancament perllongat dels centres educatius, des del Servei de Llengües Estrangeres i d’Origen ens arriba la següent informació :