Finalistes 1a fase VI Jocs Florals Escolars de Catalunya

Dimarts 7 de maig de 2019 es va reunir a la seu del SE de l’Alt Penedès el jurat de la 1a fase del certamen VI Jocs Florals Escolars de Catalunya, format per:

· Elisenda Papiol, membre del servei educatiu, equip LIC
· August Garcia, mestre d’educació primària
· Pasqual Vicent, professor d’educació secundària
· Conchi Hito, autora d’obres de literatura infantil i juvenil ‘El desván de los cuentos
· Sònia Cordal, professional de l’administració educativa, equip EAP

Durant la deliberació es va mantenir l’anonimat dels autors dels escrits presentats dels diferents centres públics i concertats de primària i secundària de la comarca de l’Alt Penedès i finalment es van declarar guanyadors/es de la sisena edició dels Jocs Florals escolars de Catalunya els següents treballs:

• Categoria A. Cicle inicial d’educació primària.
    El Pep i els planetes de l’alumna Carla Abadal Surroca de l’Escola Sant Jeroni de Sant Pere de Riudebitlles
  • Categoria B. Cicle mitjà d’educació primària.
    El mar de l’alumna Júlia Salvà Dot de l’Escola Les Vinyes de Sant Cugat Sesgarrigues.
  • Categoria C. Cicle superior d’educació primària.
    Petita història d’amistat de l’alumna Ariadna Laborda Gabarró del Montagut de Vilafranca del Penedès
  • Categoria F. Alumnat de 1r i 2n d’educació secundària obligatòria.
    Tot l’esforç té recompensa de l’alumna Laia Sonet Argemí del Sant Josep de Vilafranca del Penedès
  • Categoria G. Alumnat de 3r i 4t d’educació secundària obligatòria.
    Sempre hi haurà algú que et recordi de l’alumna Ana Carretero Martínez del Sant Josep de Vilafranca del Penedès
  • Categoria H. Conte audiovisual i il·lustrat per a tots els alumnes de primària
    Unes vacances inesperades a Egipte de l’alumnat de 4t de primària de l’Escola Sant Jeroni de Sant Pere de Riudebitlles

D’entre tots els treballs seleccionats en la primera fase, el jurat constituït a Serveis Territorials n’escollirà vuit que passaran a la tercera fase. Tots els centres participants finalistes podreu assistir a la final territorial el 17 de maig a la Casa del mar, carrer Albareda, 1-3 08004 Barcelona.

Final dels Jocs Florals de Catalunya dissabte 15 de juny de 2019 a les 12 hores, a l’Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya (av. de l’estadi, s/n. Anella Olímpica, Barcelona). Els treballs guardonats es publicaran a la web.

Podeu trobar tota la informació a l’Adreça Oficial dels Jocs Florals.