Recull de premsa

Aquest recull d’articles intenta posar en valor la Xarxa d’escoles del parc natural de Cap de Creus #XEPNCC. Una secció que pot esdevenir un nou punt de trobada entre les escoles i les famílies dels municipis de la comarca.

Des d’aquest espai us animem a difondre les vostres experiències mitjançant els canals de comunicació habituals del centre. En aquest cas també fem una crida a fer-nos arribar les produccions comunicatives que realitzeu per enllaçar-ho en aquest espai i augmentar el valor de la xarxa.

Aquests articles es difondran a les XS del @sealtempord amb les etiquetes de: #XEPNCC #CorrecullAE, #PloggingEscolesAE #PNCCSensacions Entre totes i tots augmentarem el valor de la xarxa així com el compromís i respecte envers el medi natural.

Recull,