Creació de la Xarxa d’escoles del PN del Cap de Creus

El Parc Natural de Cap de Creus ha impulsat conjuntament amb el Servei educatiu de l’Alt Empordà, un full de ruta que pretén dinamitzar la implicació de la comunitat educativa en la millora i el coneixement del nostre territori i alhora crear un sentiment de lligam i pertinença amb el Parc i la seva conservació. Conscients de la crucial importancia de la participació dels centres escolars dels municipis del Parc a aquesta iniciativa. S’ha impulsat conjuntament amb el Servei educatiu de l’Alt Empordà, la creació de la Xarxa d’escoles del Parc Natural de Cap de Creus, com una eina imprescindible per a portar a terme aquests reptes. Les escoles que formen part de la Xarxa son:  IE Caritat Serinyana Cap de Creus (Cadaqués), ESC Puig d’Esquers (Colera), ESC Les Clisques (El Port de la Selva), ESC Pompeu Fabra (Llançà), ESC Martí Inglès (Palau-Saverdera), ESC de Pau, ESC Sant Jaume (Portbou), ESC Montserrat Vayreda (Roses), ESC Els Grecs (Roses), ESC Jaume Vicens Vives (Roses), CC Empordà (Roses) ESC Narcís Monturiol (Roses), ESC Santiago Ratés (Vilajuïga).

Així com la col·laboració del CFGM/S de l’institut Illa de Rodes (Roses)