Arrela’t a l’Alt Empordà

En procés de càrrega

El programa Arrela’t a l’Alt empordà neix l’any 2011, per iniciativa d’en Càndid Miró, tècnic docent del Camp d’aprenentatge d’Empúries. Acompanyat per la Montse Barnadas del Servei Educatiu de l’Alt Empordà i del Grup Treball de mestres de primària de la comarca. Aquest grup de treball vetlla pel seguiment del programa “Arrela’t”, n’elabora materials pedagògics i en rectifica les propostes a partir de la seva validació amb alumnat.

Arrela’t vol intentar garantir el coneixement i l’aprofitament didàctic dels espais naturals de la comarca i la seva integració en el currículum escolar. Es marca com a objectius:

– Dissenyar un programa pedagògicament coherent de visites que contempli els diferents espais i els cursos més adequats per a la seva inclusió en el currículum.

– Oferir, per a cada itinerari la guia i els materials necessaris perquè el centre pugui ser autònom en la seva realització.

– Donar a conèixer espais singulars de la comarca susceptibles de ser incorporats al currículum de diferents nivells escolars.

– Incorporar de metodologies de treball de camp en la pràctica docent.

Els recursos educatius continguts a les maletes “Arrela’t”, es troben en servei de préstec al CRP-AE.