BioLectures

BioLectures és un nou projecte en xarxa que ha estat possible gràcies a la col·laboració dels mestres de la Xarxa d’Escoles del Parc Natural de Cap de Creus (XEPNCC), la Xarxa de biblioteques públiques de la comarca (BibliotecAE), tècnics del Parc Natural de Cap de Creus i el Servei Educatiu de l’Alt Empordà (SEAE).

Amb aquesta actuació es pretén conscienciar i implicar la comunitat educativa en la conservació, protecció i millora de l’entorn natural a través dels llibres i àlbums il·lustrats.

A continuació us presentem les accions del projecte:

•  BioLectures – A punt de llegir: 10 biblioteques amb 10 aparadors temàtics sobre biodiversitat i emergència climàtica amb més de 200 llibres, restaran a l’abast de tots els ciutadans de la comarca.
  • Maleta pedagògica BioLectures: amb més de 50 llibres seleccionats pels docents de la XEPNCC. Restarà en servei de préstec per totes les escoles.
  • 10.000 Punts de llibre per reflexionar sobre l’emergència climàtica. Un repte que traspassa als docents per intentar arribar als infants i les seves famílies.